Call Center Uygulamaları

Netser Grup, sunduğu tümleşik haberleşme çözümlerini yerli call center uygulamalarıyla entegre şekilde müşterilerinin iletişim altyapısını en yüksek verimle kurmaktadır. Tegsoft®, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tamamen Türk mühendisliği ile geliştirmiş olduğu çağrı merkezi ürünü TegsoftCC’de birleştirmiştir. Gelişmiş call center uygulamasıyla;
- Tamamen Web tabanlı Takım bazlı Çağrı Merkezi Yönetimi
- Web tabanlı Müşteri Temsilcisi arabirimleri; Tek ekrandan Inbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama
- Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
- Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
- Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
- Gelişmiş CRM özellikleri
- Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
- Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
- Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar
- Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme
- Preview, Progressive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
- Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
- TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
- Otomatik Anket uygulaması
- Programlanabilir IVR
- Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamaların entegrasynunu gerçekleştirebilirsiniz.